مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-22ورزشي

هدف اصلی سروقامتان همدان صعود به لیگ برتر است 


پس از مدت ها شاهد حضور مقتدرانه یک تیم والیبال از استان همدان در سطح لیگ یک والیبال کشور بودیم و امیدهای والیبال دوستان همدانی بعد از خاموش شدن چراغ این رشته در استان زنده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم والیبال سروقامتان همدان در هفته نخست با کسب پیروزی دلچسب و سه بر صفر برابر تخت جمشید مرودشت، لیگ دسته یک مردان را مقتدرانه آغاز کرد.

فردا سه شنبه بازی های هفته دوم لیگ دسته یک والیبال کشور آغاز خواهد شد و تیم سروقامتان همدان در یک دیدار خارج از خانه به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

شایان ذکر است سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان ایران جام سردار دل ها با حضور 18 تیم در دو گروه مقدماتی از روز جمعه 28 آبان آغاز شد.

تیم های چادر ملو، شهداب جوان یزد، همای عقاب تهران، توپکا، قارتال سرعین، آریا تنکابن، افق قم، گیتی پسند اصفهان و کندوان شمال نور در گروه الف این رقابت ها با هم مسابقه می دهند.

در گروه ب نیز سروقامتان همدان، تخت جمشید مرودشت، وارنای گیلان، اسپورت هوشیار تبریز، مقاومت بسیج، گل گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی، ستاره طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس تیم های شرکت کننده در مسابقات هستند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی آف و حذفی صعود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی سروقامتان همدان صعود به لیگ برتر است 

هدف اصلی سروقامتان همدان صعود به لیگ برتر است